21 Ağustos 2012 Salı

GIK

Nasil yapiyo bilmiyorum ama oyle guzel denk getiriyosun ki! Yemin ederim jengayi bes saatte dizersin de bi dangalak sakaa diye en alttaki cubugu ceker ya bu ayni sey! Dangalak da tabi... Nasil zarar veriyosun sen nasil guzel icimi oyup bosaltiyosun! Kelimelerimi caliyosun allahin belasi!!! Sessizlige boguyosun beni! Kendin 5 yasinda cocuk gibi anlamsiz bos gereksiz sacma... bagiriyosunki ben sana biriktirip soyleyemediklerimi icime oyle bi dokuyorum ki kendi sesimle kulaklarim kendime sagir oluyo! Seni ise hep ama hep duyuyorum.. duymamam gereken ne varsa senle ilgili gormemem ne varsa isliyor beynime. Sana benzedigimi soyleyenlerden nefret ediyorum cunku bu hayAtimin en buyuk hakareti. Sen gibi olmaya oyle korkuyorum ki!!! Mahvettin beni... Sana icimde cok karanlik cok korkunc cok uzak cok yabanci bir sarki yaziyorum hergun sen beni duyamiyorsun ama dilimde hep ayni sarki bu; hani surekli dile dolanan ve asla akildan cikmayanlardan. Sana sarkilar soyluyorum icimden avazim ciktigi kadar! Surekli icime agliyorum hickira hickira! Yemin ederim beynimin de kalbimin de icindesin; en yalniz yerinde. Biliyor musun beni tanri'ya yaklastiriyorsun! Biliyor musun sana hak verdigim zamanlarim oldu; ya sarhostum ya yalanciydim ya sahtekardim ya ahlaksizdim ya kotuydum ya cahildim ya... Etrafimda kendi öyküme benzer öyküler duyuyorum. Sizi en iyi ben anlarim diyorum, aynen diyorum, bilmez miyim, diyorum; aslinda sonunda gıkımı bile cikaramadigimin farkina variyorum. Evet tek kelimeyle bu sana gıkımı bile cikaramiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Bu Blogda Ara

İzleyiciler