25 Aralık 2009 Cuma

3. dönem

işte bundan sonra ne oldu hatırlamıyorum.
hatırladığım bi kaç şey:
üniversiteli gençlermişiz gibi davranmaya başladık, beceremedik, birbirimizi kaybettik, kaybettim. z y'yi götürdü (bknz. tam sayılarda içler dışlar çarpımı.)
sonra aşk yalnız kalmak istedi, herkes odayı boşalttı. çıktık.
dünyanın en önemli ve boş işi aşk öyle yer kaplıyordu ki hayatta, arkadaşlıklar çil çil dağılıyordu.
bir sabah bir mektup beni uyandırdı.
beyinde şaklayan mektup:"bana seni soranlara verecek cevap bulamıyorum çünkü senden haberim yok, artık seni bilmiyorum." diye bağırıyodu.
uyandım, saati o ana kurulmuş çalar saatim. ne daha erken ne de daha geç; o an orda...

hatırladığım bir kaç birşey daha:

geçmiş silindi.
sevgi merkezinde atom bombası patladı.
uzun bir süre toprak verimsiz, bitkisiz, yaşamsız, aşksız, "o"nsuz olacak
z ile uzun bir yol başlıyor zigzaglı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Bu Blogda Ara

İzleyiciler